DUNDER KVÄLL! <3

kan inte säga mera än att jag verkligen älskar mina vänner! den här kvällen har vart helt jävla galen. tack till emelie, dennis, stampe, kenny, emil, frida, albin, lisa, kevin, sacka och johan :D singstar, cider, grogg, öl, musik, bugg, dans på bord, mat, jordnötter, starksprit, bråk, hångel, skratt, tårar. bara tack för allt <3

nu sitter jag och äter den goda pastagratängen jag och emelie gjort idag.
har plockat undan all skit och städat hela nedervåningen nu! snart dags att krypa i säng. men kände att jag ville kika in här under tiden jag äter :) ska dricka massa massa mjölk innan jag lägger mig också, palla baksmälla liksom. för imorgon kör vi igen :DD

UPPDATERAR IMORGON MED BILDER OCH FILMER ;))

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0