EFTER EN STUND MED HANNIBANNI (:

hahahaha! den här morgonen har faktiskt varit riktigt trevlig, trots att jag definitivt inte fått tillräckligt med sömn inatt. telefonen har plingat titt som tätt av mottagna meddelanden! gick upp vid 11 tiden för att kolla vart emelie tagit vägen ;o haha. kom ner och upptäckte att hon låg deckad på soffan. förstår inte hur hon lyckades decka igen, efter så många timmar :p hahaha. gick upp och la mig igen iaf, somnade. vaknade av ett sms från hannah som frågade om jag var hemma, svarade - 'ja', så skrev hon att jag skulle ta med tändare och gå ut. gick ut och så tog hon en cigg, jag berättade massa som hänt den senaste tiden vi varit ifrån varandra. alltid lika roligt! :D sa att hon och lina skulle komma hit och göra oss sällskap ikv, får väl se hur det blir :)

sen ringde albin, pratade en stund med honom, till han skulle in i duschen :p
plockade ur diskmaskinen och tänkte äta frukost! men bestämde mig för att inte göra det, utan koka ägg, väcka emelie och ta en promenad först :))

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0