HURTIG DAG!

idag känner jag mig väldigt duktig, hurtig och oförutsägbar ;) kan ni gissa vart jag är nu? hos mamma :)) har precis skalat potatis som jag väntar på ska koka klart nu. är redigt hungrig nu.

träningen blev av! över mina förväntningar till och med (; cyklade till sportlife på 10 minuter, var framme 10 över 1, förvånansvärt fort egentligen. nåväl, började med att köpa en hänglås - 45 kronor, hade dock bara 40 så jag fick lite billigare :p sen blev det 20 minuters passet 'fettförbränning' på crosstrainern följt av styrketräning för mage, rygg och lite armar :)) tänkte att dennis skulle komma förbi och säga hej medans jag väntade på att klockan skulle bli 14.40, då jag hade bokat soltid. men när jag såg att det ändå bara var 20 minuter kvar körde jag 10 min på löpbandet och solade sedan en stund extra, sammanlagt 30 minuter, härligt! :) pigg, men utmattad cyklade jag hem igen. tog en snabb dusch och så kom dennis. så fort vi ätit varsinn glass åkte vi upp mot frändefors. sen har jag pratat snabbt med mamma, gosat lite med mina favoriter här på gården - dixie och biggan <3 provat massa kläder och läst lite ..

nu ska jag nog sänka värmen på plattan (så det inte kokar över) och traska upp i skogen, bara måååste se dom små grisbebisarna ju :D sen hoppas jag att emelie kan hämta mig sen, annars får det väl bli bussen då ;p

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0