JUST NU;

gick upp för 20 minuter sen. har inte sovit något vidare inatt, mycket som oroar mig i nuläget! :/ klädde på mig, satt på sängkanten och funderade en stund, gjorde mig frukost - 2 knäckebröd med ost .. och nu sitter jag här. fördriver tiden? drar ut på tiden? vad vet jag. känner bara att jag inte orkar gå bort till tandläkaren.

försöker liva upp humöret med en skön låt;


nu är det dags att göra sig klar och gå bort till sylte center, suck. måste rycka upp mig nu! men det är svårt när ingenting finns där för att lyfta upp en. jag har gjort val, som jag fortfarande tvekar över. jag överväger hur jag vill att framtiden ska se ut. men det är en fråga utan svar ... jag vill inte komma krypande tillbaka. jag älskar mina bästa vänner, men jag står inte ut med att stå ensam kvar längre. jag orkar inte bli sviken gång på gång. jag tolrerar inte att känna mig bortglömd och efterlämnad. det krävs mer än ord. dessutom vill jag ta tag i livet nu, men det känns bara sååå jobbigt. äsch, bråttom bråttom! jag har inte råd att komma försent.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0