MAN TAGER VAD MAN HAVER

cyklade till hemköp efter en promenad för att köpa frukost till emelie + mjölk, så jag skulle kunna göra havregrynsgröt till mig själv. men självklart glömde jag havregrynen mamma skickade med oss igår i bilen, som nu står på överbys parkering där emelie har praktik. så ja .. det fick bli mannagrynsgröt (utan socker) istället, för nu har vi ju äpplemos som vi fick av mamma igår tänkte jag, dess värre kom jag några minuter senare på att även den låg ju kvar i bilen .. suck! det slutade med en tallrik mannagrynsgröt och ananas ;o haha. ätbart, men kanske ingen favorit :p

hur som helst .. 30 minuters powerwalk, drygt 10 minuters cykeltur bort till affären och tillbaka .. om 1 timma har jag bokat tvätttid igen :) sen ska jag of course bort till sportlife, får se om jag cyklar eller tar bussen. ska ju träffa albin direkt efter, så kanske blir krångligt senare om jag har cykel. får ju cykla hem i mörkret då antagligen .. eller så cyklar jag hem vid ca 6-7 och käkar, ska ändå äta runt den tiden (: hm, vi får väl se hur jag gör. jag har ju några timmar kvar att överväga det! men soltid ska bokas (y)

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0