MYCKET PÅ GÅNG

nu börjar det verkligen rulla! :) hoppas jag iaf ..... träningen är i full gång. som där ångestframkallande, dumma extra kilona försvinner, sakta men säkert (; jobb kan må hända finnas runt hörnet och lyckometern stiger. nu känner det ganska bra faktiskt :D dessutom var jag på polisen igår och hämtade papper till lemp, så nu ska jag snart börja övningsköra med per (albins käre far)

redan klockan 9 gick jag upp och startade första tvättmaskinen, käkade frukost och sedan skjutsade emelie mig till bort till tomp, så hämtade jag cykeln och tog den hem igen. sen dess har jag kollat på 'eurotrip', pratat lite med joanna om ett (ännu ett) jobb som verkar ganska intressant! (y) och så har jag självklart tagit hand om tvätten :)) inte långt ifrån klart där nere nu. sen ska jag snart äta lunch och ta mig bort till sportlife. det får bli ensam-träning idag eftersom emelie har praktik till ca 17.00-18.00 och efter det har jag antagligen andra planer ..

nej, nu ska jag engagera mig i andra saker, äta lunch och byta om!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0