SOFT KVÄLL IGÅR :)

dagen började med en besviken emelie, men slutade med en glad emelie och dessutom trevligt umgänge :)) under tiden emelie hade uppkörningen (som hon klarade galant ;D) så gick jag bort till sacka, sen skjutsade roob och sacka mig och lisa hem till henne. vi fixade lite käk, det blev klyftpotatis, bearnaisésås och stekta champinjoner (; där efter började vi bli sugna på att dricka, så försökte styra upp alkohol. sen packade lisa ihop saker hon skulle ha med sig till sacka och så hämta roob oss. åkte och hämtade pengar från lisas mamma, träffade på robin och simon. sen skulle roob hem en sväng, jag och lisa gick upp till sacka. hon duschade och jag skrattade åt sacka som var duktig och städade, på sitt egna lilla sätt xD hehe. sen kom roob, efter en stund emelie. och ganska snart satt vi i bilen igen. blev en tur till halvorstorp för att roob skulle hämta pengar. sen släppte han av oss hemma. så la vi oss på sängen, slappade en stund innan jag hoppade in i duschen.

tanken var att vi skulle dricka, men visste inte vart. rätt var det var så bestämde vi oss för att  ge upp det hopplösa letandet efter fest och knallade bort till pizzan, självklart blev det en kebabpizza med massa fetaost! sen städade jag lägenheten och så kom lisa, sacka, roob och johan bort och så spelade vi 'jag har aldrig' och något mera som johan styrde upp :p sen kom även albin, robin, peppe, sofia, andreas, william och possy hit en sväng.


en slapp lisa :p


emelie sjunger singstar


roob utmanar henne (;

när dom drog drack vi lite till och fortsatte med singstar tills lisa och sacka gjorde ett försök att gå hem och sova, vi bestämde oss för att gå till shell. så det gjorde vi, träffade på lisa och sacka igen som satt utanför kiosken och inte kom in hemma för att dom var utan nyckel och porten var låst :pp haha. lite efter 3 var jag, emelie och roob hemma igen. gick och la oss, kollade slutet på 'vi hade iallafall tur med vädret igen', sen satte vi på en spökhistoria som vi somnade till.


rätt slött där (;

vaknade ganska tidigt imorse av att roob pratade i tele ;o
sen duschade han innan han åkte. någon timma senare vaknade jag av min telefon, somnade om .... nu ska jag nog gå ner i tvättstugan. men ska väcka emelie först! nu är det dags att gå upp!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0