62 MINUTER, 700 KALORIER

riktigt bra pass på gymmet idag. och erica hängde med :) efter det solade vi och blev hämtade av albin. duschade och lagade god mat. potatisklyftor, lövbiff och sås. sen har vi bara slappat. unnat oss godis framför tvn och vart ute en sväng. och självklart gosat med sötnosarna nelly och diva (; övernattar hos albin idag, som redan har gått och lagt sig :p nu har jag precis ätit lite blomkål och broccoli soppa och uppdaterat mig lite. både jag och erica börjar bli trötta, så vi ska bädda ner oss här på soffan nu. jag älskar den!!!

imorgon tar jag halv 12 bussen till stan, för vidare färd till sonja. ska städa och handla åt henne :):) erica återvänder hem till frändefors med samma buss. senare på kvällen - 19.15 blir det 1 timmas bodystep med 80-tals tema tillsammans med vicky (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0