ÄNNU EN SEN HEMKOMST

har blivit väldigt långa nätter den senaste tiden. kom hem för en liten stund sen och har som vanligt kollat igenom bloggar och så.

idag har jag och lisa vart inne i stan och gjort av med lite pengar. mer än tänkt kan man väl säga, men ångrar inga köp (än så länge ;p) fick med mig ett par lackleggings från vero moda, 159 kr. en tröja från veromoda, 149 kr. en parfym - ckin2u (y) har ju gaft ck one innan så :p jag är trogen mot calvin ;) haha. sen blev det en fika på espresso house, en grillad macka med kyckling och annat bös och en mocha latte. 94 kr!! usch. där satt vi ett tag och påbörjade våra "nyårslistor", en liten idé vi fått. vi ska skriva lite om året som gått, och på nyårsafton ska dom eldas upp för att börja om på nytt 2010 :)

sen gick vi hem till lisafisa och färgade hennes hår. token köpte hårfärg för 149 kr ;o herregud. sjukt fint blev det! och klänningen hon köpte till nyår ska vi ju inte prata om. så vacker var hon i den! :) sen kom albin och hämtade mig. jag var väldigt nere och smågrät till och från första timmarna. tänkte mycket på lisa, och tyckte så synd om henne :( blev på lite bättre humör senare. emil och ronja kom och var med oss. vi blev vettskrämda av en mask, och ronja blev verkligen skräckslagen. hahaha. stackarn :p sen har vi sladdat, som vanligt och så var vi i vbg en sväng och träffade stampe, tommy, robin och fredde som ville ha öl och mat.

när vi kom tillbaka till trollhättan filmade jag när pojkarna visade sina skills ;D den filmen lägger jag upp imorgon. för nu ska jag sova. imorgon kommer ett nytt avsnitt av andra avenyn, funderar faktiskt på att ställa klockan på 09.00 för att se det så fort det kommer ut på nätet. så mycket älskar jag det!!! ;)

lisa upton. jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: lisa

jag älskar dig, min flicka! <3

2009-12-29 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0