BLIXTEN ;)

hann inte mer än vakna, klä på mig mjukisar och gå ut i köket, förrän pappa sa att vi skulle åka ut och kolla soffa, ska kolla ett/ett par ställen till innan vi köper den vi egentligen redan bestämt oss för! såååå jag fick snabba mig på. drog på mig ett par jeans (ja, jag använder faktiskt det igen :p) och ett svart linne och hällde upp lite fil, fruktsallad och müsli i en skål. godaste frukosten jag ätit på länge ;) påminner om den man åt från hotellets buffé i turkiet <3


ska mumsa i mig ALLT, tog faktiskt en dubbelt så stor potion som vanligt. [notera! ända upp till kanterna på skålen :o] sen kolla mig i spegeln, fixa håret lite kanske, skippar dock smink eftersom jag tänkte ev. dra och träna efter sen. har iaf packat träningsväskan som får följa med i bilen (y) nu måste jag koncentrera mig på att äta ;) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0