CHANSAR PÅ EN VIT JUL ;)

jag kan nästan lova att julafton blir vit, OM temperaturen håller sig nere, och snön fortsätter falla som den har gjort dom senaste två dagarna. fint är det iaf! :) kanske ska försöka ta sig ut och bygga en snögubbe idag :p haha, nej. men hade lillebror vart här hade jag definitivt gjort det. en del av barnslighet kommer nog alltid finnas kvar i mig (6) det är ju ändå snö, vilket är näst intill lika sällsynt som att jag vinner i spel :p hahaha.

både mamma och pappa har frågat vad jag ska göra på jul. jag vet inte. fast att jag inte vill, så kan jag inte dela mig i 3 bitar. ja, 3 bitar. jag vill självklart fira med mamma som jag nästan alltid gjort, men även med pappa eftersom han ändå är så nära nu, dessutom vill jag vara med mina vänner, främst albin. men det kan finnas en lösning. pappa följer med och firar hos mamma. sen åker jag med honom tillbaka till trollhättan och är med mina vänner, t.ex. lipz eller festar någon annanstans, som förra året :D

vi får se vad pappa säger om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0