DAGEN SLUTAR MED BESLUTSÅNGEST

har vart inne i stan med lisababy. fick pengar av mamma till halsduk och vantar, så det har jag köprt (y) svarta båda delarna! och så tog vi en liten fika på espresso house :) lisa köpte julklappar till sin mamma och sen gick vi hem till henne. satt och flummade ett tag, hungriga som vargar och fjantade oss innan lisa till slut ringde och beställde mat. så gick vi ut i den bitande kylan igen för att hämta våra kycklingsallad/vegetarisk kebabrulle på hollywood :D haha. sen käkade vi och kollade på tv innan jag tog bussen hem.

funderar på lipz ikväll. men albin är ju tvärsur och bitter ..... åh! jag orkar fan inte. men jag styr väl upp någon slags fylla och drar dit själv om han inte ger sig, om jag inte hittar någon annan att gå med eller helt enkelt inte går alls (y)

min mage kurrar fan mer än vad jag pratar!!! som om det är möjligt, men ja ... typ :o MATCHOCK?

nu ska jag dra igång lite musik, rycka upp mig lite (som om det behövs ;p) och berätta för mig själv hur jävla bra jag är. pfft ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0