GRÅTER AV LYCKA

 

efter att ha spekulerat spegelbilden en stund bestämde jag mig för att prova på klänningen igen. senast förra veckan var det precis så att dragkedjan inte gick att dra igen, men kände verkligen på mig att jag blivit slankare under bysten (där dragkedjan tog stopp innan), och gissa vad?!!! JAG FICK IGEN DEN, JAG FICK PÅ MIG MIN ÄLSKADE PARIS, KATE AND I KLÄNNING. hoppa och studsa samtidigt som jag grät av lycka, precis som när jag fick den i julklapp av albin förra året. åh gud, jag är så otroligt glad nu. och det här ska firas. stenhårda träningspass väntar :'D

 

MÅL 1 AVKLARAT!!! nyårsklänningen passar. jag kan inte smälta det. jag var precis på gränsen till att ge upp det, trodde inte jag skulle hinna till nyår, men jo. träningen ger verkligen resultat. nu återgår jag till mina bra matvanor (har ju trots allt syndat lite med godis senaste dagarna) och fokuserar på träningen till 10 000!! :D nu återstår bara -10kg :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0