HEMMA IGEN ...

i trollhättan, alltså. albin hämtade mig hos mamma vid 5, åkte med hem till honom och fick en mobil, duschade och väntade medans han duschade innan han körde hem mig till sylte :p nu har jag ätit några mackor och har ännu ondare i magen än jag hade innan :( uuuusch. har ingen bra dag idag, eller kväll rättare sagt. för dagen har varit ganska okej. har mått bättre idag, även om jag fortfarande känner mig yr i huvudet och mår väldigt illamående emellanåt. har hjälp mamma idag. dammsugit, bytt gardiner och möblerat om litegranna, så krafterna är så gott som slut nu. sitter och slappar framför tvn nu, med datorn i knät :D haha. funderar på om jag ska installera om den kanske, trött på att den alltid dör efter 2 timmar!! :|

 

lite vitaminer m.m. jag fick med mig ifrån mamma, så jag kommer börja ta det här varje dag :p

 

  • öljäst, b-vitaminer för bl.a ämnesomsättning och förbränning
  • silica, för hår, hud och naglar
  • ginseng, allmänt prestationsförhöjande
  • ginkgo biloba, för minnet och blodcirkulationen
  • omega-3, motverkar sjukdomar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0