HERE YOU COME AGAIN, JUST WHEN I'VE BEGUN TO GET MYSELF TOGETHER

den här dagen har vart bra. jag har tränat, solat och bastat, vart på möte, ätit nyttigt och mycket mindre än jag egentligen ska, vilket känns riktigt motiverande :D men samtidigt har jag fått den avkoppling jag behöver (: inte gjort alls speciellt mycket sen jag kom hem, dock haft ganska mycket på gång. har suttit här och tänkt/kollat på vad jag ska köpa imorgon (det  blev alltså inget överby idag, det får bli imorgon ist), läst forum, artiklar och så om viktminskning och kommit fram till att jag ska gå sätta ett ännu högre (lägre) mål, dvs ytterligare -2 kg =50 kg.

sen har jag andra planer också, inom så snar framtid som bara är möjligt :):) mer om det längre fram ..... bara ett fåtal personer som har fått ta del om den informationen än så länge! har dessutom fyllt ut den nya spotify listan med ytterligare ett par låtar, så lägger nog in en länk till den här om en liten stund (y) kan tipsa er med spotify om den här låten så länge (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0