HOPPAS ATT JAG BLIR NÖJD DEN HÄR GÅNGEN!

köpte precis nytt löshår, igen! :) 419 kr + 24 kr frakt. 52 cm långt, så kommer alltså gå ungefär till naveln på mig :D hihi. 65 cm brett (även dubbelsydd träns). microringar att fästa med har jag ju. fast har lite funderingar på att köpa clips ist, smidigare att kunna ta loss det, kanske. eller? jag vet inte. har ju själv aldrig använt clips, känns som det lossnar så lätt? hm hm ..... "naturligare" på något sätt om det verkligen sitter.

sist gång fick jag ju hem någon jävla skit. det gick inte färga, vilket jag såklart visste innan, men problemet var att det skulle vara brunt, det var det inte! det var rött! usch. visst är det fint med rött hår, men INTE på mig. hade det ett par dagar, sen åkte det av igen. så nu ligger det bara här och dräller, tillsammans med mitt gamla, som iofs är användningsbart, men inte speciellt mycket längre än mitt vanliga hår ..... hehe. hoppas att jag hinner få det innan nyår bara! ;o


så såg det förra ut. rött och stripigt, så onaturligt det bara kan bli (n)


nu ska jag göra mig klar. blir upplockad av albin, x och lundberg om en liten stund, så bär det av till göteborg :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag råder dit till att inte köpa clips :P det suger verkligen.. de är mycket snyggare och ser naturligare ut om du antingen använder cerantinvax och fäster med eller microringar ;P plus att de ser förjävligt ut att ha uppsatt med clips, man får ett alien huvve hehe

2009-12-26 @ 18:01:36
URL: http://beccaaaa.blogg.se/
Postat av: ronja

va det inte de du hade när vi skulle dra på fest? de va ju grymt ;D <3

2009-12-27 @ 18:05:00
URL: http://rronjaa.blogg.se/
Postat av: ronja

needåå:DD

2009-12-28 @ 18:29:39
URL: http://rronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0