HOS MAMMA

mår inget vidare idag :( vet inte vad det är, känner mig bara fruktanvärt hängig, har huvudvärk och fryser. det sistnämnda gör jag ju dock nästan alltid .....


gårdagen var "trevlig" :p tog bussen ifrån sylte 14.15, väntade ett par minuter på torget och åkte vidare till vänersborg, där mamma, björn, erica och victor hämtade upp mig på resecentrum. så parkerade vi en bit bort och gick till gränden (kinarestaurang). beställde mat och väntade .. 30 minuter gick, 45 minuter gick, 60 minuter gick. så vi fick nog och bestämde oss för att gå därifrån, istället slog vi oss ner på koppargrillen där jag åt en grymt god filé mignon black & white, med ett glas isvatten till. dom andra käkade dylikt. efter maten skjutsade vi erica till johannes och handlade lite på kvantum innan vi åkte hem till frändefors.

kollade på tv, ritade med victor och inte mycket mer än så. gick och la mig bredvid victor strax innan 12, men kunde inte somna. låg vaken genom hela skivan och först när dom första låtarna spelats för andra gången somnade jag. vaknade kvart i 10 imorse, och hade inte ens märkt att victor gått upp. hörde honom dock skrika av ilska tidigare på morgonen för att han (som jag förstod det) ville stanna hemma från skolan, och mamma var en idiot för att han inte fick det :p hm .....

gick ut på en promenad med dixie, 20 minuter. riktigt kallt ute, och backen är vit av all frost och ett tunnt lager snö. när jag kom in gjorde jag en god smörgås med favoritbrödet, sallad, ost, skinka och gurka, ett glas iskall apelsinjuice till det. har inte gjort ett piss efter det egentligen, försökt få igång internet på min dator och konstaterat att min 4-5 år gamla kamera fungerar igen :o frågan ju bara hur länge :p hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0