MAXIMUM!

körde på så mycket jag bara orkade (och hann) idag :) 40 minuter crosstrainer = 520 kalorier, överkroppsmaskin = 30 kalorier. sen solade jag i 30 minuter och ställde mig därefter i en svalkande dusch innan jag la mig och relaxade i bastun en kvart :) riktigt superdunder! hehe. promenerade till bussen som kom ett par minuter efter min ankomst till hållplatsen, 10 minuter senare satte jag mig ner i en fotölj på högskolan och fick vänta i 15 minuter på att klockan skulle bli 15.00. under tiden ringde lillebror och ville gå på bio. på tal om det ska jag kolla om det går någon barnfilm nu och ringa tillbaka till honom som jag lovade honom att göra :)

nu har jag precis käkat en medium portion med kycklingsallad :D underbart gott. ska se om det blir något överby idag, eller om jag ska skjuta fram det ännu en dag ;p jag är expert på den biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0