NYINSTALLERAD DATOR! :)

nu har jag fått lite ordning på burken :D installerade xp som jag hade på en skiva, men blir troligtvis en ny version av windows 7 inom en snar framtid (y) trivdes väldigt bra med det, bortsett från att jag fick utbrott varannan timme när den utan anledning bara stängdes av ;o

dagen blev det väl egentligen ingenting speciellt vettigt av.
jag tog en dusch, åt frukost, kollade lite TV och bara tog det lugnt. vid 4 tiden åkte jag och pappa ut till överby. köpte två jätte mysiga plädar på jysk som kommer passa riktigt bra i den nya soffan :D (som vi iofs inte har köpt än, men ändå (; haha.) sen kikade vi lite på expert och siba. kom faktiskt på idag att det finns lite saker jag önskar mig i julklapp ändå.

  • hörlurar
  • parfym
  • extern hårddisk
  • träningskläder
det är väl det jag kan komma på just nu! :p sen gjorde vi det vi åkte hemifrån för. handlade mat! tog en del idag, och resten (julmaten) får blir i veckan då vi även ska handla lite åt farmor. idag fick vi med oss frukt, glass, ingedienser till julgodis, julmust, glögg, russin & mandel mix m.m. (: när vi kom hem gjorde jag en fruktsallad med äpple, banan och clementin som jag tänkte ha till glass senare. men nu är jag proppmätt av resterna från gårdagens middag och glöggen pappa hade värmt under tiden jag tvättade bort sminket.

det blir förmodligen en lugn kväll på soffan. ska fixa i ordning lite i datorn, allt från förra operativsystemet ligger kvar på hårddisken så jag ska börja med att gå igenom det. men först ska jag kolla på wallander - skulden som går på canal + first nu (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0