ONSDAG KVÄLL :)

sitter ensam i köket hemma hos albin. pojkarna har dragit ut i förväg och per sover! själv sitter jag här med nyinsatt hårförlängning som albin gjorde fruktansvärt bra och väntar på att verkningstiden på hårfärgen ska gå! 20 minuter kvar. sen ska jag skölja ur det, torka håret och platta (om jag orkar), sen ska jag ut med dom andra .. dvs albin, emil, dennis och x :)


sover förmodligen över hos albin. så inatt ska jag göra morgondagens efterrätt och sådär ... kommer vakna stressad imorgon :p mycket som ska förberedas och så. måste klippa mig också, antar att jag får lösa det själv :D haha. nu ska jag sätta mig i soffan och fördriva tiden med en av mina favorit filmer skådisar, chad michael murray i 'a cinderella story'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0