RAAAAURW!


SÅ JÄVLA TYPISKT!!

av alla 44 soltider som finns -så har några jävlar bokat både rum 1 och rum 2 klockan 11.30, just då jag skulle boka!!! :@ ibland känns det fan som om hela världen verkligen går emot en! satans.

hur ska jag göra nu? jag orkar ju inte ta bussen tidigare än 10.00, det ändå öppnar inte förrän då. 12.15 hämtar pappa mig, så senare hinner jag inte sola. därför hade det vart perfekt att sola 30 minuter vid den tiden och sen duscha osv, alldeles lagom innan han hämtar mig ;o hoppas innerligt att någon av dom som har bokat den tiden (min tid) imorgon avbokar den, så jag kan få en tid då. får kika in igen imorgon :p måste sola lite innan jul och nyår .....

orkar ju inte åka dit senare igen. har ju "massa" att göra under dagen

  • till vänersborg för att hämta erica
  • handla
  • till farmor och fika
  • hem och städa
  • ev. träffa lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0