SNART LÄGGDAGS

 

har funderat ett tag nu på att färga tillbaka blondt? inte sådär somrigt blondt än på ett tag ..... men kanske lite blekare (blonda) slingor i mitt ändå ganska ljusa hår :) jag brukar ju i vanliga fall ha väldigt mörk brunt hår, men det senaste året (?!!) har jag försökt hålla mig ifrån hårfärg så mycket som möjligt (y) har inte tyckt att det gjort håret så mycket friskare, eftersom det fortfarande känns väldigt slitet i topparna (trots jag toppat det), men tjockare har jag faktiskt ändå märkt att det har blivit ... och längden har det allt hänt en hel del med också!


längtar tills det blir riktigt långt. tror jag kommer få tillbaka mitt barndomshår, dvs väldigt lockigt :D hoppas det. jag har ju ganska mycket självfall, men det hatar jag! blir det däremot långa, fina lockar i det, så är det en helt annan sak ;) men tillbaka till start. vad tycker ni? blonda slingor? eller ska jag kanske satsa på mörkbrunt igen? :)



hur som helst; jag sitter här i min säng med datorn i knät. känner mig sådär lagom väl till mods. bekväm. avslappnad. ifred. pappa har somnat på soffan, som vanligt! och som vanligt när han gör det smyger jag in på rummet ist ..... tycker det är meningslöst att sitta där ute och kolla på tv ensam, inget roligt alls!

sitter hellre här och slappnar av med lite musik innan jag lägger mig. kikar efter lite nytt. har faktiskt lyckats uppdaterat min playlist med några sköna nykomlingar, trots att några av dom bästa låtarna jag hittade inte fanns på spotify ;( klockan har precis passerat 23.00, så jag ska nog gå och lägga mig snart. inom den närmsta timman iaf. försöka komma in i min 8-timmars rutin igen. vilket betyder att om jag lägger mig vid 12.00, går jag upp 08.00 :):) vill minnas att jag blev piggare under dagarna under den tiden jag följde det mönstret!

tycker för övrigt att jag blivit duktig på det där med bilder i inläggen ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. Jaså det lät inte helt fel, men vart blir 3-rätters då =) ? Åh det där med 8-timmars sömn låter inte helt fel, något jag också kanske borde tänka på! PUSS

2009-12-21 @ 23:13:57
URL: http://kollektion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv. Jaha ;) haha. Aaah du har ju så rätt! Jag borde sova men har inte någon lust alls, aj aj aj. Men jag ska börja med kvällsmat, kanske blir lite mer nani-sugen därefter. PUSS

2009-12-21 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0