SNÖIG KVÄLL :)

ångrar verkligen inte att jag drog ut igen, med x! :D satans vad kul vi har haft. sladdat, flummat och skrattat åt löjligt skojiga saker som vanligt. dessutom har vi fått ett par chanser var att dumförklara varandra under kvällen. t.ex så gjorde x en riktig bredsladd med rutan öppen. behöver nog inte förklara resultatet av det speciellt detaljerat. han blev vit. jag själv startade ett mini snöbollskrig med albin när vi satt i bilarna bredvid varandra. när han skulle kasta slängde jag mig över veven för att få upp rutan. konstigt nog fick jag ändå snö på mig!!! jag blev helt förvirrad och kontrollerade en extra gång att rutan var stängd, och det var den?! jag kunde verkligen inte förstå hur fan jag kunde få snö i nacken, förrän x och albin började flabba och det visade sig att jag hade en förrädare bredvid mig som vevat upp takluckan. fritt fram för albin att attackera mig alltså! :p

vi var på hunneberg en sväng också. men då lämnade vi den lilla blå nedanför berget och åkte med albin upp, när vi kom en bit upp i backen fick vi se dom tre andra bilarna stå där ... dom kom alltså inte så långt :D hahaha. vi åkte upp en sväng och sen ner för att reta dom andra som fortfarande stod och försökte kämpa sig upp för backen. men till slut gav dom upp, så då åkte vi tillbaka in till thn igen. en liten stund senare var det dags att åka hem :)


nu närmar sig klockan halv 3 och snön fortsätter falla så fint :):)
jag tycker allt om den fast den är kall och blöt, för mysigt är det! nu kan det väl ändå inte vara annat en säkert att vi får en vit jul? :o hoppas verkligen att snön ligger kvar. det är ju ändå bara 1 dag kvar nu!! :D nu börjar till och med jag som hatar julen längta lite. bara för att jag är så ivrig över att få leverera mina klappar ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0