SÖMNTUTA

somnade framåt 3 inatt, senare än jag tänkt mig. men 7 timmars sömn ställde jag in klockan på. så 10.00 började det lilla aset ringa! snoozade typ 12 minuter, sen tvingade jag mig upp ur sängen, visste att jag skulle bli kvar hela förmiddagen annars. och det går inte för sig!! ska iväg och träna och sola tänkte jag, sen har jag möte med kerstin 15.00. dessutom tänkte jag klämma in överby någonstans under dagen också. behöver inhandla lite nödvändiga saker, och det bästa är att få det gjort. dels för att det inte är något vidare roligt och för att pengarna kommer spridas ut på annan skit om jag inte använder dom till det jag ska nu. ja, ni vet säkert hur det är ;) kan tänka mig att jag inte är ensam om att komma på ursäkter för mig själv som att;  20 kr är inte så mycket, men det här 'behöver' jag ju också ... osv :p hehe.

har fått ihop en helt skön playlist på spotify, den är dock under "uppbyggnad". men så fort den känns 100% balanserad ska jag dela med mig av den :*

nu ska jag försöka få i mig lite energi, i form av frukost. kokar 2 ägg nu, för lite extra proteiner, jag äter ju bara vitan :pp och kaffe såklart! tänkte kämpa idag på gymmet! crosstrainer huvudsakligen ofc ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0