TOTALLY TURNED OFF

har legat på soffan precis hela dagen. spelat sims, kollat på tv, nördat fast totalt  i natacha peyres blogg (a), ätit (dock inte mer än vanligt) och skrattat åt roliga historier av pappa, bosse och jani :):) nu har dom två sistnämnda begett sig iväg på nya äventyr efter ett par irish coffee's och groggar. pappa håller på med den efterlängtade maten :D lövbiff med gorgonzola och crisscuts. gissa OM det ska bli gott!! ;) magen kurrar som bara den .....


har inte haft kontakt med omvärlden överhuvudtaget idag. med undantag för en kort sms-konversation med erica och ett 'nix' till robin som frågade om jag var med albin. svaret var alltså nej, jag har inte ens pratat med honom idag :p men, sen vet man ju aldrig om jag kanske vistas ute efter maten, tror dock inte det. har ju inte hört någonting från någon och inte heller verkar lusten till det befinna sig inom synhåll idag. jag går nog och lägger mig tidigt och satsar på att göra någonting mera vettigt av morgondagen ist!

hahahaha. och nu fick jag ett sms av babben. "när man pratar om trollen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0