TREDJE GÅNGEN GILLT!!!

nu har datorn lagt av mitt i inlägget 2 gånger. jag tror jag blir tokig!!! :o börjar liksom tappa lusten att skriva, eftersom jag måste skriva samma sak gång, på gång, på gång :| jag gör ett sista försök;

det senaste dygnet har spenderats innanför väggarna här hos albin :p gårdagen började med att xet kom hit och slappade, vi kollade på american pie, the book of love medans albin fortfarande sov, när han vaknat kollade vi på den nya saw (; den var en aning rå, men inte alls så bra som jag förväntat mig. inget ovanligt när det gäller nyutkomna filmer ;o men men ..... efter filmen fixade jag till lite käk, det blev tacos. enkelt och gott :D och så käkade vi det. framåt eftermiddagen drog xet hem och så kom billy, sandra och possy hit en sväng innan vi drog ut för att leka i den lilla snön som föll :D haha. blev dock inte speciellt långvarigt för billy, tyvärr. possy hoppade över till oss och så drog vi till överby och sladdade lite :):) sedan vidare till vänersborg. när vi kom tillbaka till trollhättan bestämde vi oss för att dra hem till albin och kolla på den senaste american pie (igen! för min del) :p

där efter gick vi vidare med en av dom grymmaste filmerna någonsing, 'stay alive'.
efter drygt halva gick albin och la sig. men jag och christoffer kollade klart på den, sen kollade vi på center stage: turn it up och efter den satte vi på silent hill, fast jag ångrade mig efter ett par minuter och så kollade vi på ratatouille ist :D hihi. den var inte slut förrän klockan var över 7 på morgonen, så då gick vi och la oss. började lösa sudoku, men tröttnade efter 1½, sen somnade iaf jag väldigt gott (:

vaknade runt halv 12-12 i förmiddags, men gick inte upp förrän typ halv 2. la oss på soffan och började kolla på twilight, och så kom en nyvaken albin och slog sig ner i vardagsrummet (: efter den fortsatte vid med uppföljaren new moon som är så grymt bra!!! mitt i filmen åkte albin och christoffer till stan för att hämta lite kinesmat, mums!

somnade nästan efter maten ... låg så förbannat gott här i soffan, och då är det svårt att hålla sig vaken. när christoffer åkt och albin började städa lite gick jag och tog en dusch för att piggna till lite. så nu har jag gjort det, och packat ihop det mesta av mina saker. resten av kvällen är ganska oplanerad än så länge, så vi får väl se vad som händer -.-

NU SKA JAG PROVSMAKA CHEESECAKEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0