UPPE LAGOM TILL MIDDAGEN

har precis klivit upp ur sängen. drog på mig mjukisar, ett linne och en skön adidas hood :) tänkte faktiskt gå ut och gå lite! :o har lite abstinens efter frisk luft, och när är den friskare än nu när temperaturen ligger på -6? har ju trots allt inhandlat en mysig halsduk och sköna vantar att rusta upp mig med :D hihi. men nu är maten klar när som helst, ska bara vänta på riset. pappa har gjort kyckling i ugnen som doftar vitlök, underbart! lite nyfikenheten till det som fick mig att gå upp ur sängen (; hehe.

vaknade faktiskt vid halv 12 ..... kände bara inte för att gå upp :/ har legat och spelat sims. men idag mår jag iaf bättre, fysiskt åtminstone. funderar på om jag ska försöka hitta på någonting ikväll, eller inte. nu ringer alarmet här, vilket betyder att datorn dör inom 5 minuter. lika bra att starta om den innan den gör det själv :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0