VAD SOM ÄN HÄNDER

känns som vi vart nära att falla helt och hållet den sista tiden. men vad som än händer gumman, så är du lika med allt för mig. hur trötta vi än blir på varandra emellanåt. jag älskar dig, och så kommer det alltid vara. ingen håller din hand så hårt som jag, även om det inte alltid känns! <3



jag skulle kunna skriva rad efter rad om hur mycket du betyder för mig, älskling. men det skulle aldrig ta slut, och troligtvis skulle jag älskar dig komma upp hundratalsgånger, kanske till och med tusentals. sanningen är helt enkelt för att jag älskar dig, 3645 gånger runt jorden.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ne, till mig sa dom att det "bara" var två månader. Får snart ett nervsammanbrott på dom!

2009-12-09 @ 14:47:55
URL: http://ankiannktrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0