IKEA & MASSA BUS !

gårdagen var en riktigt bra dag ! :D var på ikea med albin och billy .. köpte ett nytt soffbord, några mysiga ljus, ny stekpanna och lampor :)) var skönt att komma ut lite, på riktigt. sen åkte vi iaf tillbaka till trollhättan, släppte billy hos sig och åkte hem en stund. jag tog en dusch - medans albin hämtade sin gamla mobil i nere stan, sen plockade vi upp billy på vägen till jätten där vi köpte naturgodis, cola, popcorn och deo ^ höhö, så åkte vi tillbaka till albin och kollade på nya 'andra avenyn' avsnittet :D sen spelade jag några låtar på GH innan vi drog ut också, hehe. hämtade upp andré och söder vid träffen. lekte med nerven och busen, hade väldigt skoj. haha ! kom hem runt 3 (:

idag vaknade jag 10.00-10.30 typ. gjort klart designen jag började med igår. ganska nöjd ! hoppas att någon blir intresserad och nappar nu, trots att det inte är heeeelt gratis längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0