JAG VET INTE LÄNGRE ..

vad gör jag nu ? faaaan .. för det första har jag sån jävla ångest för att jag betett mig så dumt mot robin, jätte ledsen för det :( efter att jag klappade till honom vill han inte prata med mig. och christoffer vet jag inte vad det tagit åt, han sa igår att han ska "radera mig så mycket att han inte ens pratar med folk jag pratar med". jaha ?!! och varför .. det vet jag inte. känns så jävla värdelöst, 2 av dom personerna som funnits i mitt liv längst bara försvinner på ett ögonblick. känns inte alls bra :'| och jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det. det gör mig så jävla ledsen. speciellt situationen med christoffer för jag vet inte ens vad jag har gjort nu ;O bara från ingenstans så ska jag försvinna. ibland känns allt så jävla hopplöst. och jag KAN INTE sluta tänka på det, gör mig bara sönderdeprimerad !! :'/


ni betyder så mycket för mig <3
helveteeeeeeeeee ..              

Kommentarer
Postat av: hannah

gumman då, du vet att du kan ringa mig när som helst om du behöver prata! & jag hoppas att vi kan träffas någon dag snart, saknar dig! <3

2009-02-23 @ 12:34:14
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0