EN HEL KUL KVÄLL

FAN VAD ROLIGT JAG HAR HAFT IKV ! det har varit helt underbart att träffa petra igen, efter alla dessa åååååår :D helt otroligt ; albin körde mig till henne så drack vi några cider medans albin hämtade milki i vänersborg och så, sen gick jag och petra ut, började gå mot stan tills albin plockade upp oss (; .. så åkte vi till albin, drog i oss en halv grogg där, mer hann vi inte för sen kom linus och hämtade oss och körde oss till stan. jag och petra tog ut pengar sen gick vi in på o'learys. först baren sen satt vi och prata bara vid ett bord. sen blev det ragga dricka och dansa :D:D hel kuuuuul kväll. verkligen roligt att träffas igen. det lär bli fler gången, skulle vara helt galet kul om hon flyttade tillbaka till trollhättan :D iaf .. sen vid kvart i 2 typ gick jag, albin och milki och käkade på  grillhouse. lundberg m.fl var där också :] sen kom petra och försökte (så gott hon kunde) övertala mig att följa med på efterfestl. men jag orkade verkligen inte så hon åkte till krono och ah .. jag och albin följde milki till bussen sen väntade på Xet, men "busen" kom så han fick köra oss ist ;D haha ..nu sover typ min älskling. jag är skitfull så ska försöka hålla mih vaken en stund till innan jag  somnar (:

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0