MYS MED PETRA

sitter nere i köket nu :) vi har spelat spel i typ 2 timmar .. 'vem där ?' och 'barn geni', väldigt roligt har vi haft :D nu sitter vi med varsinn dator och spanar lite ;] lyssnar på musik också.


haha, petra har victors snuttefilt på huvudet, fråga inte varför c|;

IDAG FÖR ÖVRIGT ; massa ölburkar från igår. ingen bakfylla och har jag inte gjort alltför mycket. åkte till lilla edet en sväng för att hämta albins 9000 som han ska sälja. nerven åkte med också för att köra den tillbaka till trollhättan ! sen låg vi och myste lite, kollade på 'illusionisten' som gick på TV. sen hämtade vi tobbe och åkte till jätten, köpte godis och cola. och cigg till petra. så hämtade vi henne och så körde dom oss till mig i frändefors (: sen efter ett tag kom jag på att jag (självklart) glömde både godiset och colan i bilen :@ dumma dumma fia ! men albin (som är världens underbaraste pojkvän) åkte hela 3 mil tillbaka till frändefors med det :) <3

sen har vi ätit pizza.
busat med victor och kollat på 'kung fu panda', eller som victor säger 'kung fru padda'. haha, sötsak ! sen somnade han på slutet så bärde ner honom till hans säng och så har jag och petra spelat, skrattat, lyssnat på musik, ätit godis och pratat [; ungefär så .. härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0