UPDATE ;]

idag har vi haft en bra dag. albin körde mig till petra lite innan 2. så satt vi och lyssnade på musik en stund, sen gick vi till ut en sväng och så laddade jag på min mobil ^ när vi kom in igen så kollade vi på 'chocolat', som var väldigt bra faktiskt ;] sen så gjorde petra sig i ordning och så kom jens och hämtade oss, åkte en sväng. jag och petra käkade sallad på donken och köpte godis på coop. sen blev det en tur till gärdhem typ och sen hunneberg .. efter det så hämtade jag min dator hos albin och så körde jens hem oss till petra strax innan 10 .. så satt vi vid datorerna en stund,sen duschade jag och nu så har petra fixat våra naglar, fransk manikyr ;) blir nog sova snart .. eller inte ! haha, får väl se (:



imorgon ska vi iaf gå ner till stan, där ska vi äta på 'thai sing bar'. kinabuffé till lunch blir det, sen sola litegranna tänkte vi :) blir härligt ! sen får vi väl se vad vi hittar på efter det. ska väl kanske försöka vara lite med min älskling innan jag och petra åker hem till mamma i frändefors, för på fredag ska vi upp tidigt och följa med långt långt för att hämta en 'olde english bulldog' valp ;D naaaaaw ! sen stannar vi väl antagligen där till på lördag och då blir det krogen - o'learys (Y) men kände att jag behövde vara borta lite efter incidenten mellan mig och albin idag. får väl försöka radera bara ! vill inte förstöra det här också med min känslighet och dåliga självkänsla. men hur gör man, för att bara glömma ?

ja ni; livet är då inte speciellt lätt hela tiden, men ändå (oftast) så underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0