12 JANUARI -09

Vill ha: pengar - totalt pank nu !

Klädsel: mjukisar och döskalle t-shirt ;D

Frisyr: rufs efter dusch

Smink:
none

Händelse:
ingenting ..

Låt:
Savage Garden - Crash 'n' Burn

Bild:
börjar bli brist på "kul" bilder. så det får bli en på mig (:


Planer: antagligen film med albin och billy

Saknad:
mamma

Dummaste:
jag är lat :@

Sjuka:
börjar faktiskt bli frisk nu (:

Beroende:
naturgodis

Roligaste:
jag är rolig :D

Tråkigaste:
regn regn regn .. tror jag ?

Borde:
TRÄNAAAAAAA .. imorgon SKA jag (a)

Favorit:
mjukisbyxor :))

Mat:
frukost

Köp:
ingenting

Godis:
jaaa-a

Humör:
fint, bara fint ;]

Visdomsord:
uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0