UUUSCH FÖR BAKFYLLA

IDAG ; vakande typ 10 i 10 av att dennis kom in i rummet (han sov över här hos albin), så pratade vi en liten stund innan han tog bussen till skolan. haha, redigt bra gjort faktiskt. skulle jag nog aaaldrig palla !! ;S menmen .. somnade om sen igen och vaknade halv 11-11, tog mig lite frukost - 1½ macka och en yoggi yalla .. en hel del vatten blev det också (; och så kollade jag på 'mamma mia' som jag deckade till inatt, efter att jag duschade .. haha, den var ny. brukar inte precis duscha det första jag gör när jag kommer hem från krogen. jaja .. strax innan 12 gick jag och albin upp och gjorde oss i ordning, så körde han mig till sonja vid 12 och han själv åkte till skolan :)) så dammsög jagoch tvättade golven hos sonja, sen kollade vi på TV ett tag och efter det blev det en promenad till affären,handlade och gick tillbaka hem till henne. sen åt vi och pratade lite fram tills albin kom och hämta mig vid 3.



IGÅR ; blev allt helt tvärtemot det som var planerat.
haha, men ändå .. började dricka vid 6-7 någon gång, sen så hämtade galle och albin petra runt 8. drack och spelade lite 'jag har aldrig' (som vanligt) innan vi åkte till lipz. nerven, peppe, sara och robin kom också så dom körde + billys syster (Y) sen så tog vi ut pengar och ställde oss i kön, som gick ganska fort. sen köpte vi cider och dansade och bara hade trevligt :] riktigt lyckad kväll !



NU ; sitter jag i sängen. har näst intill sovit då och då medans jag kollat på 'mamma mia', hann inte se klart hela imorse. men nu har jag startat om den igen xD haha .. jag tycker den var bra. och riktigt fina låtar, fast gillar inte ABBA egentligen. blir ju dock en annan känsla på låtarna i filmen :) och som vanligt är det ju texterna jag fastnar för ;D

albin ligger tydligen och sover nere på soffan.
hehe, vet inte vad det blir ikv. albins pappa pratade om att tobbe skulle komma och hjälpa honom med bilen, så kanske vi skulle mysa med pizza och film sen eller något (: sen så pratade vi ju på att vara med petra och johan också. får väl se hur det blir med allt, men det blir nog bra ! på söndag ska jag och petra åka till mig i frändefors och sova där. sen passa victor på måndag för mamma ska till läkaren en stund ^^

nej, nu har jag inget mera än onödigt babbel att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0