5 TIMMAR DATANÖRDANDE

... och jag börjar bli riktigt sugen på att åka hem, äta kvällsmat och krypa ner under täcket! :)) får väl se hur länge till man ska behöva vänta. pojkarna är ju som besatta i cabal-spelandet :p jag fattar det inte, bara gå runt och slå på olika djur för att skilla och levla? hm. fryser och är kissenödig sen någon timma tillbaka också, som alltid (a)


äh, nu ska jag tjata lite på dennis. orkar inte sitta här och slösa bort tiden, när jag borde sova och komma upp i tid imorgon. fast jag vet redan att jag kommer sova till ca 12-1 precis som jag har gjort nu dom senaste dagarna :p tror inte jag uppdaterar mera förrän jag vaknar imorgon, så jag säger godnatt nu! :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0