ALONE AGAIN :p

har precis kollat klart på slutet av 'P.S. I love you' som jag somnade ifrån igår, efter har börjat gråta 4 ggr!! haha, jag förstår inte vad som hänt med mig?! :o förr grät jag aldrig till filmer, var inte ett dugg berör och skrämd av skräckfilmer heller för den delen. men nu kan jag sitta och skrika bakom en kudde när jag ser skräckfilm, och sorgliga kärleksfilmer ger mig ångest och klump i halsen, dessutom bölar jag som om jag var huvudpersonen i filmen :p


tja ..... nu vet jag inte vad jag ska roa mig med! albin kommer inte hem på några timmar, och dennis är nog inte tillbaka på en stund heller! ;/ börjar bli väldigt trött på att höra menymusiken till filmen gå om och om, så film ska jag byta iaf. finns iaf några att välja mellan, dock vet jag inte vad hälften av dom är för någonting, så det är en aning svårt att hitta något sevärt. dags att börja leta!

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-07-14 @ 15:13:20
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0