PROMENAD MED GOSARNA :))

haha. har vart ute i skogen med dixie och ozzy en stund, sen satt jag ute och pratade med mamma och björn, blev bjuden på en cider! (; haha. då kör vi igång igen :D fast nja, det vet allt fan. vi får väl se hur kvällen artar sig :) just nu väntar jag på att dennis ska höra av sig, så jag vet när vi ska åka. ska lägga in lite bilder från promenaden och även några från igår i inlägget här under ;DD sen ska jag försöka ta mig ner till duschen också, dags att börja göra sig i ordning nu känner jag (y)

ozzy & dixie (: <3

se vad vi hitta ;o

äsch, nu är det dags för mig att hoppa in i duschen. uppdaterar er säkert om en liten stund igen :p aoutshhh, nu fick jag plötsligt förbannat ont i högra bröstmuskeln :| känns som jag behöver typ knäcka den, som man gör med fingrarna. men det går inte :| jaja. duschen var'e! :))               c. isopoussu <3

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0