SITTER HÄR OCH MÅR SÅDÄR :/

som tur är så har jag en söt lillebror, som för tillfället är på bra humör! det är väldigt positivt nu när jag mår som jag gör. han hämtar mjölk åt mig (: med is! hehe. anledningen att jag mår såhär dåligt har jag inte riktigt förtått själv än. drack väl en aning för mycket igår, dock tycker jag inte följderna borde bli såhär extrema. jag har spytt precis hela natten och morgonen, inga timmarns mellanrum heller utan hela tiden i stort sett, det gav sig inte :s jag har kräkat ner i sängen, på golvet, i hinken, på toan där uppe, på toan där nere, handfatet - där jag även somnat till på grund av utmattning och illamående ;/ HAHA, jag hade värsta konstiga drömmen som höll sig kvar och återkom varenda gång jag somnade till. typ att jag fick spy för alla, bara för jag spydde så mycket fick jag typ för mig att det inte bara var mitt spy. sjukt.

nu har jag iaf sovit någon timma i fotäljen här nere i vardagsrummet, fått i mig lite pyttipanna och börjar piggna till. antar att det blev för mycket igår, rejält för mycket. men kul var det iaf! från och till, sista timmarna borta på lane loge och på flaket när vi skulle hem var som roligast! :)) hoppas att mamma hade en rolig 40-års dag iaf <3 sen blev det bara knas, jag fick typ snefylla och sen när alla vännerna åkt hem så började jag spy! :( björn kom upp på mitt rum och pratade med mig lite när jag var ledsen .....

egentligen vet jag inte varför jag var ledsen. fick någon flipp när alla skulle åka bara ;p hehe. nu ska jag bara sitta här och vila upp mig, så får vi se hur jag känner mig senare. men jag tror det blir en lugn hemmakväll idag faktiskt. får väl försöka ladda ner någon film, vilket jag är tveksam till eftersom internet är helt fucked up här! några av mina favoritlåtar just nu ska jag ladda ner iaf. datorn är ju helt tom eftersom jag installerat om den nu, satt i mera ram också. så nu har jag en fungerande dator :D

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0