GODMORGON!

ja, den sista tiden har det varit riktigt dåligt med uppdateringar. jag vet! lite tråkigt eftersom att jag egentligen haft en hel del saker att skriva om, så mycket som jag och emelie har gjort alltså! :D det är helt otroligt att vi bara känt varandra i 11 dagar :o när jag tänker tillbaka känns det som att det gått långt över 2 veckor. tyvärr är det heeeelt omöjligt för mig att skriva upp vad vi har gjort varenda dag så som jag gjorde 5 inlägg tidigare varenda gång, dels för att det är svårt att komma ihåg när, var och hur vi gjorde saker varenda dag och sen så känns det jobbigt och trist att sitta och skriva alla dagar på rad så detaljerat :p

men jag känner ändå att jag vill dela med mig av mina upplevelser, så därför tänkte jag rabbla upp några av dom hudratals tokiga saker vi gjort, skrattat åt, upplevt, sett, ja ni fattar :)) gratis-pizzan härom dagen berättade jag om ;) efter det har vi fått 4 cheeseburgare och en mellancola på mc donalds för 20 kronor (vi beställde egentligen bara 2 cheese), fast egentligen är det väl inget ovanligt på donken ;) haha. igår när vi tog bussen till halvorstorp för att överraska albin som inte ens var kvar hemma, så erbjöd sig killen i kiosken när vi köpte godis att bjuda på en krona för att vi skulle få en stor godisnapp extra :p haha! vi har skaffat oss en poler på shell, som gav oss två mezzaluna-utan-kyckling (vet inte vad den heter) för priset av en.

haha, så man kan säga att vi har haft ganska bra flyt :DD nu tillbaka till gårdagen;

vi vaknade, tänkte börja med soppan och upptäckte att vi glömt köpa lök :/ så vi bestämde oss för att åka in till stan eftersom vi ändå skulle till försäkringskassan! tomp skulle ändå ut och åka så han var snäll och skjutsade oss :) försäkringskassan gick inget vidare, otrevligt kärring och inget bostadsbidrag för emelie pga att hon fortfarande får underhållsstöd eller något. så gick vi in på 'åhlens', jag köpte foundation som vi verkligen behövde eftersom vi skrapat ut det mesta ur den gamla ;p sen gick vi in på 'kicks' och kikade, fick med mig en dove - go fresh bodylotion därifrån för 40 kronor (y) sen köpte vi lök innan vi knallade bort till 'thai sing bar' och käkade kina-buffé, riktigt gott var det! ((:

jag :)

sen gick vi till tomps föräldrar för att kolla om emelie fått någon post, men nej.
tokade en hel del och garvade halvt ihjäl oss. gick därifrån, satte oss på trappan i hörnet nedanför och funderade på vad vi skulle göra för något :p tjatade på nerven att han skulle plocka upp oss, men som vanligt krånglade han bara. helt plötsligt kom den en snubbe som emelien kände som skjutsade hem oss :D

efter vi vart en stund hemma tog vi då bussen till babben :)) åt massa vinbär och godis vi köpte, väntade på honom och possy. gömde oss, blev upptäckta i baksätet på hans bil :p satte oss i magnus bil som dom lånat, åkte runt en stund. tillbaka till albin, så kom nerven efter att mamma ringt och klagat klagat klagat på mig, tack så mycket! sen åkte vi med nerven några minuter innan han och schatz skulle göra något viktigare, träffa några tjejer i vänersborg. stod på shell med albin och possy m.fl innan vi bad honom köra hem oss. bytte om till myskläder och så kom harbey och hämtade oss. hade en jätte rolig kväll :) albin var med lite senare in på natten då vi busade en massa :D skyltar och flaggor säger väl tillräckligt ;DD moahahah!
soppa innan kokning


färdig soppa! :)

vid halv 4 kom vi hem. började med soppan, som blev ganska god, men stark! :p sen kom nerven en stund och "pratade" vid halv 7. emelie slocknade ganska snabbt efter att han åkt närmare 7, jag somnade dock inte förrän 1 drygt 1 timma senare, låg och kollade på barnprogram :p haha. vaknade idag av att hannah ringde 14.07 (: pratade en liten stund med henne, försökte somna om, kollade på 'den lilla röda traktorn' men gick inte så därför startade jag datorn ist :) nu har emelie också vaknat, så det är väl dags för en morgonpromenad så att vi kan få äta lite "frukost" där efter, dvs soppa! eller om det blir tvärtom (:

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0