KÄNNS SOM KLOCKAN STÅR STILL!

det blev inget med trollhättan iaf! nu har jag ätit några toast och oboy :) med några menar jag 2! haha. funderar på webb-tv, film eller musik ..... tänker fortfarande ödsligt mycket på christoffer. vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig just nu, men är riktigt besviken och ledsen för att han inte hör av sig. tänker på hur det hade varit om jag gjort saker och ting annorlunda. sjävklart kommer jag ingenvart med att sitta och tänka, men det är som säkert alla vet ibland väldigt svårt att låta bli! nog om det. jag är även tjurig på elektroniken i mitt rum just nu ;o spotlightsen i taket slocknar pga att dom blir för varma, ca var 30 minut, sen tar det ungefär lika lång tid innan dom svalnat nog och tänds igen. sen håller det på så! datorn, den stänger av sig efter exakt 2 timmar. antagligen har det något med windows 7 att göra, eftersom dennis dator för precis samma sak! :p

klockan är inte ens 12, minuterna känns ju för fan som timmar! :(
det är svårt att sitta ensam i mörkret och känna sig maktlös, med det menar jag att jag kan inte göra någonting just nu (där kom ljuset tillbaka!) för att få prata med dig, se dig, eller vara med dig. det är inte klokt vad hopplöst det känns. speciellt när min magkänsla, som faktiskt makalöst ofta stämmer, säger mig att jag verkligen hoppas i onödan. inga pengar på mobilen gör inte saken bättre, kan inte hålla någon kontakt med omgivningen :/ har dock kunnat skicka några idag, eftersom jag samlat lite krediter på gratissms.se. väldigt smidigt faktiskt, så där tycker jag ni ska bli medlemmar om ni inte redan är det :)

haha, nu hittade jag bilder från igår! hade jag glömt bort :) vet att hannah har några i sin mobil också. får be henne skicka dom imorgon eller något ;D

den enda bilden som var godkänd! hannah & jag, vänskap som klarar allt <3

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0