KNASIG KVÄLL!

ja. vi drack på odd fellow, drog till lipz vid 10, jag fick snefylla. nerven och peppe tröstade mig och var helt underbara! <3 gick tillbaka till odd en sväng, tog en tur genom stan tillbaka bort till lipz, nerven och peppe åkte hem. sen tog jag en ordentlig ensam promenad, bråkade som fan med albin, gick tillbaka till lipz, pratade med dennis, flippade loss totalt, slog possy, pratade med possy, lugnade till slut ner mig efter några timmar, sov hos possy. puss! <3

här är lite bilder från kvällen på odd;

albin, billy & peppe

varenda gång man kollade bort fylldes cidern på med chilinötter! mumma :p

käll, andré, nerven & roob

roob (han ser fullare ut än vad han var :p)


johan & tobbe


dennis & simon

dennis & simon


simon & albin, jag har ingen aning om vad simon gör men ;o


nerven, lite suddig!


billy, peppe, lite sandra & toni

vaknade tidigt imorse (BAKIS!) och christoffer var borta ;o hahaha. fast upptäckte när jag gick på toa att han låg i fotöljen utanför rummet, med twister som fundersam spekulant :p haha. väckte honom och frågade vad fan han grejade med ;p så gick vi och la oss igen. vaknade vid 12. sen hämtade micke oss runt halv 2, var på odd en stund innan jag och dennis åkte hem till frändefors. nu har jag käkat lite och funderar på att ta en promenad med dixie och sen en dusch! härligt väder iaf :) åker självklart till trollhättan sen igen.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0