MORGONPIGG?

nej, inte alls. nattuggla är en mer passande beskrivning idag tycker jag! klockan är snart 5 här i albins soffa, och jag är ganska säker på att klockan visar ungefär samma tid utanför dess kanter :p hur som helst har jag precis städat lite, plockat bort ölburkar och glas från kvällen, tvättat bort sminket (!) och gjort mig en varma koppen kyckling soppa. sen tänkte jag sätta på en film och förhoppningsvis sova några timmar :)

handlade lite tacos tillbehör på jätten

kvällen har varit trevlig, ovanligt umgänglig måste jag säga. härligt! det började med mig, dennis och albin, då vi käkade tacos och kollade på 'min brors flickvän', fast dom drog ju iväg en sväng så filmen fick jag se klart själv :) sen när dom kom tillbaka tog dom varsinn öl, medans jag gottade mig med en dooleys on the rocks ;}

kvällen slutade (oväntat?)med många mera vänner som sällskap; andreas, william, peppe, nerven, billy, possy och söder kom och tog plats i soffan! vi har kollat på den nya 'fast and the furious', alla förutom jag och nerven hade redan sett den dock. men den var bra faktiskt! dock inte så bra som jag hade förväntat mig, tycker inte riktigt den höll sig till sin standard om man säger så, för mycket "utredning" av det hela. menmen .. sen alla åkte/gick och la sig har jag även suttit här i min ensamhet och läst en hel bok, om astrologi, stjärntecken för att vara mer specifik. haha, det låter kanske lite konstigt att jag läst en hel bok, men om sanningen ska fram så var jag inte speciellt intresserad av delarna som inte handlade om mitt stjärntecken - vågen! så där med blev det en del sidor som jag lämnade olästa. okej, så en hel bok kan jag väl inte riktigt påstå att jag har läst (a)

nu ska jag krypa ner under filten, sätta på filmen och dricka min soppa. för att byta ämne sådär drastiskt och utlämna (o)nödig information; MITT COMVIQ KOMPIS HAR GÅTT UT!! ;/ buhuuuu ..... det är otroligt hur handikappad jag känner mig just nu :o

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0