NU HÄNGER JAG INTE RIKTIGT MED

kvällen vad tänkt att spenderas hemma, och så blev det. har suttit inne på mitt rum så gott som hela dagen! men idag har jag iaf haft tid att äta både middag (2 smörgåsar och ett glas mjölk) och kvällsmat (räkgryta och ris). och sen tänkte jag åka iaf! men så blev det inte, gjorde ett nytt försök, gick inte, ännu ett, sket sig det med! så var jag ute med dixie en sväng i trädgården för en stund sen. fick för mig att göra rabarbepaj, så tog med mig rabarber in + några krusbär :)) sen när jag precis pratat med albin och sagt att jag garanterat inte kommer, så smsade linn :DD så nu lutar det åt att vi åker till thn iaf :) hoppas jag iaf. så någon rabarberpaj blir det inte isf, fast tror inte jag orkar ändå. så det blir det nog inte i vilket fall :p

kom igen nu linn!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0