ORKAR INTE MER! :|

pust! slitit som en dåre med att slänga och stapla hö där ute. varmt, svettigt och det tar rejält på krafterna. men jag antar att det även bygger på dom :)) hehe. och usch, EN ORM! i en höbal, haha. jag fick panik :o bara stod blixtstilla och glodde på det samtidigt som jag knydde efter mamma ;p (a) men den var död .....

under andra pausen slängde jag mig i poolen
, sen har jag duschat och smörjt in mig, för nu klarar inte min kropp mera. och jag mååååste börja äta igen. jag fattar inte, igår åt jag 1 smörgås + en halv baguette som jag och albin delade på. idag har jag ätit en smörgås en så länge. det konstiga är att jag inte blir hungrig, men är väldigt yr och blir lätt åksjuk när jag åker bil har jag märkt /: dock suger det lite i magen nu när jag tänker på hur lite jag har ätit ..... försökte ju äta en bit pizza igår innan jag drog ut, men blev bara äcklad av den så dixie käkade upp det mesta.

jaja, ska se om det finns något jag kan tänka mig att äta i köket
, sen ska jag nog städa lite. känner för att bara gå runt i trosor och t-shirt hela dagen idag! väntar fortfarande på datorn, men nu har dennis hämtat den i thn iaf, dess värre är han ju där nu och kommer antagligen stanna där tills inatt som vanligt. skiter i alltihopa snart. kompisar, datorn, designen jag ska göra till pojkarna, äta. skulle nästan vara skönt att bara stänga av allt och ligga under täcket hela dagarna. kanske fånga några strålar av solen och dricka cola också om man känner för det .....

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0