SKÖNT MED EN KOMPIS!

idag vaknade jag med goding vid namn morris vid min sida vid halv 11 av att jag fick sms. min mobil började spela någon jävla lady gaga låt som jag för tillfället (vilket jag glömde) satt som meddelande signal för att jag hade mobilen på laddning igår och ville höra den på avstånd! :p planerade att somna om, men så blev det inte. gick upp, kröp ner under täcket en stund igen och lyssnade på musik. någon timma senare kom rickard förbi en sväng, efter det placerade jag mig i soffan med datorn. sen har jag bara suttit här, tynar bort mer och mer för varje timme (sn)


sjuuukt gammal och suddig bild, men det är iaf morris :)

idag har jag ingen aning om vad som händer ;/ tycker att någon borde hitta på något väldigt roligt att göra för jag är fruktansvärt trött på att vädret ska förstöra varenda dag. piss regn! :@

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0