SMÖGEN IMORGON!

har precis kommit hem, startat en tvättmaskin och ätit en skål med start! ska nog gå och lägga mig snart, får packa imorgon ist. däremot ska jag faktiskt skriva upp VAD jag ska ha med mig, så jag slipper tänka på det imorgon (: har ingen aning om någonting just nu, mer än att jag åker med dennis och co till thn, sen med albin. men tidsplaneringen har vi ingen koll på någon utav oss. allt får lösa sig imorgon är väl den enda planen! ;D ungefär som det brukar vara, fast vad spelar det för roll? hade vi planerat allt i detalj hade det ändå inte blivit på det viset vi tänkt imorgon :p

idag har jag inte lämnat en enda uppdatering :o inte haft någon tid till att sitta vid datorn precis. vaknade, åt frukost och sen åkte jag och mamma till stan, besökte apoteket och bolaget, sen åkte vi till sonja. jag städade och så åt vi middag! när mamma druckit kaffe åkte vi till pappa, för att jag skulle hämta lite kläder och så. fick mig en liten utskällning på köpet ..... jaja. sen mötte vi albin på netto, handlade och så åkte mamma hem. jag och albin åkte en sväng till siba för att köpa kylbox till bilen, sen till slut satte vi kurs mot frändefors. stannade till hos mig för att hämta dixie och jag skulle byta om. så träffade vi dennis, stampe, emil och kenny på statoil.

det blev inget badande i frändefors så vi lämnade dixie igen, jag hämtade kläder och så åkte vi till sanden i vänersborg. spelade volleyboll och badade några timmar. albin drog lite tidigare, men vi stannade kvar ett bra tag. sen åkte vi till schatz i vänersnäs, där han och albin grejade med båten vi tänkte ha med imorgon, inte heller det vet vi hur det blir med nu. efter en stund där bestämde vi oss för att bestämma oss imorgon gällande den! så åkte albin till thn och vi andra mot frändefors, stannade till i vänersborg en liten stund innan bara för att pojkarna skulle käka, och så träffade vi lite av folket som var på sanden tidigare.

efter att ha vart hos mig och krånglat med datorjäveln (som jag sitter vid nu, cpseg!) lämnade vi kenny och stampe och åkte tillbaka till thn. träffade albin en snabbis på shell innan vi hämtade tobbe och kenny (en annan kenny nu, haha) utanför lipz. tobbe skulle av i vänersborg så vi stannade till där en snabbis. där låg fredrik och sven i varsinn gummibåt  på torget ... tydligen skulle fredde och jimmy sova där, tokiga!

nej, nu vill jag soooova! får få upp ganska tidigt imorgon och hänga upp tvätten ;|

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0