EN PLAYLIST, I BRIST PÅ ANNAT

har inte mycket annat för mig. orkar inte pyssla med att prova jeans och bestämma mig för vilka jag ska klippa sönder till shorts, orkar inte ens börja tänka på vad jag ska packa ner i resväskan. jag orkar inte ens lägga in musik på min iPod. varför? för att jag måste. det blir alltid samma sak. hur som helst, just nu känner jag inte för någonting, jag har förbannat tråkigt, men mitt humör ligger på låga grader, säkert flera hundra minus! därför stänger jag in mig vid datorn och lyssnar på halvdeppig musik.

orkar inte mer av det här heller för tillfället ;p tror jag ska försöka ta mig upp ur datastolen, ta lite luft på balkongen. med tanke på att jag inte gjort med än kollat film, ätit, duschat och sovit idag ..... sen ska jag försöka ge mig på något vettigt göromål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0