EN VÄN MED EN BIL

sitter här med dennis och stampe i vardagsrummet, festival spelas upp på TVn :) jag är dock inte speciellt intresserad då jag sett den typ 1000 gånger innan, pga av att erica alltid ville kolla på den förr :p hehe.

gårkvällen var trevlig! det började hemma hos mig med pizza, fotboll, öl och cider :D
med hannah, dennis och stampe! efter fotbollen körde vi igång och spelade tangera. ingen lämnade lägenheten nykter ;) albin och possy hämtade oss. så tankade jag för 200, vi släppte av hannah, sen åkte vi till brålanda på fest hos lillemor :D trevligt vart det vill jag lova! blev kvar där ett tag :)

sedan var det dags att åka till vänersborg igen. jag träffade daniel, pratade, följde med upp i lägenheten en stund. han gästbloggade :p här har ni inlägget! sedan var jag tvungen att åka. hemma vid 3. pojkarna deckade med en gång typ. jag käkade en smörgås, pratade lite med alexz och somnade vid halv 5.


jag vaknade med bra humör idag iaf! studsade upp ur sängen, städade och lagade mat - köttfärssås och makaroner idag igen :D haha, ja. vi åt ju det hos hannah igår! sen har vi inte gjort mycket mer än käkat och lagt oss på sofforna :)

planer för dagen? ganska oklart just nu.
ska ju till frändefors, men vet inte hur eller när. inte heller hur jag kommer därifrån sen. suck, vill verkligen hem idag ..... ta en ridtur och gosa med dixie. prata med mamma och bara komma bort från allt här i några timmar. jag vet faktiskt inte om jag ska sova där heller. får väl försöka låna fritidskortet av erica, håll tummarna!

puss&kram              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0