HAPPY GIRL!

nu har jag snart laddat upp dom sista bilderna från fredagen (+ några från torsdag kväll & lördag morgon) sammanlagt 418 bilder! oj oj ..... annars sitter jag här och funderar, tankarna fumlar runt för fullt inne i huvudet. har precis ätit lite blomkål och broccoli soppa till kvällsmat. på tiden att jag sover nu.

sen börjar det verkligen pirra i hela kroppen nu, förväntningarna om resan går upp och ner. ena stunden längtar jag verkligen, nästa känner jag bara att det kommer bli för segt för mig. hoppas verkligen man stöter på några trevliga människor att umgås med! ;D klart jag ser fram emot att softa på stranden med goda drinkar, god mat och massa billig shopping. all inclusive är ju inte helt fel om man säger så. planen är att komma hem med resväskan full av spännande fynd! :)

kvällen har jag ägnat åt att faktiskt umgås med pappa och erica.
vi har käkat god mat, kollat på film - 'jiddra inte med zohan', ätit choklad och skrivit en lista med saker vi ska ha med oss! mysigt avslut på veckan.

nej, nu är det dags att trä på sig sov t-shirten och krypa ner under täcket! och dessutom ska jag sova i en riktig säng inatt. har ju fått albins gamla som vi körde hit idag :D



måste tillägga att helgen med (till störst del) albin har varit den bästa på länge :) har haft hur kul som helst, och det är otroligt hur bra vi funkar ihop :) trots det förflutna!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0